Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2017

Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza,
Μαρούσι

Machine Learning και AI στο The Data Conference

Marketing Week Online | 4 Σεπτεμβρίου 2017 | 14:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Πληροφορική

Οι σύγχρονες τεχνολογίες ανάλυσης δεδομένων, αλλά και η επιχειρησιακή συμβίωση ανθρώπων και μηχανών βρίσκονται στο επίκεντρο του The Data Conference.

Η πλουραλιστική ατζέντα περιλαμβάνει case studies από ετερόκλητους κλάδους και οργανισμούς σε διαφορετικά στάδια ωρίμανσης της data στρατηγικής τους. Συγκεκριμένα, η Joanne Kacchia, Data Services Manager της Tate, θα παρουσιάσει το single customer view project του μουσείου, o επικεφαλής των Big Data & Analytics έργων στην ολλανδική εταιρεία ενέργειας Alliander Pieter den Hamer θα αναδείξει περιπτώσεις εφαρμογής Big Data και Machine Learning σε smart cities και ενέργεια, ενώ ο Lead Machine Learning Engineer του βρετανικού retail κολοσσού Argos Κώστας Περήφανος θα καταδείξει το πώς οι σύγχρονες τεχνολογίες ανάλυσης δεδομένων οδηγούν στο supply chain optimization.

Η μοναδική ίσως privacy engineer στην Ευρώπη που «κατέχει» τα analytics, Aurelie Pols, θα παρουσιάσει τα κυρία σημεία του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Τέλος, η παγκόσμια αναγνωρισμένη ειδικός σε cutting edge τεχνολογίες, όπως 3D printing και blockchain, Martha Rehnberg θα παρουσιάσει την έννοια της «Τεχνολογικής Διαίσθησης» ως core skill για την ευθυγράμμιση των «έξυπνων» αλγόριθμων με την ανθρώπινη δημιουργικότητα. Το The Data Conference διεξάγεται την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, στο Maroussi Plaza. Περισσότερες πληροφορίες στο www.dataconference.gr

  • ΧΟΡΗΓΟI
EY
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR